Annoncørbetalt indhold

Væk opsigt med dit firma i København

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Har du opstartet et firma i København? Eller har du måske været i gang i længere tid, men du får ikke rigtig skabt brand awareness? Så er det blevet tid til at gøre noget ved sagerne! Få vores bedste råd til at vække opsigt i København her.


Annonce

Branding er en uundgåelig del af enhver forretning - i hvert fald hvis du vil give den de bedste betingelser for at blive succesfuld. I en storby som København er det enormt vigtigt, at du forstår at vække opsigt. Ellers kan du nemlig hurtigt drukne i alt, hvad der blinker og glimter.


Du skal dog ikke miste modet. Der er nemlig flere ting, du kan gøre for at dreje Københavnernes hoveder og vende deres blikke mod dig og dit firma. Her på siden får du nogle gode råd og tips til at komme i gang. Læs med!

Pak bilen ind i super branding 

Har du nogensinde hørt om foliering af bil, også kaldet bilindpakning? Hvis ikke, er det måske på tide at stifte bekendtskab med fænomenet. Det kan nemlig hjælpe dig med at skabe masser opmærksomhed omkring dit brand i København - uden at du behøver gøre andet end at køre gennem byen.


Du har sikkert set indpakkede biler rundt omkring i byen. De kan være beklædt med brandnavnet, signaturfarver, citater eller lignende. På den måde reklamerer du for dit firma, hver gang du kører fra A til B. Det er utrolig nemt, og ikke desto mindre meget effektivt.

Skilt med dit firma i Kbh 

Der er ingen grund til at sætte dit lys under en skæppe, og der er heller ikke nogen til ikke at skilte med dit firma. Det kan du gøre helt bogstaveligt ved at beklæde din facade med skilte af forskellig art. Find alt i skilte hos Kellmann og kom i gang i dag!


Her finder du alt fra skilte med tekst og logo til skilte med udskårne bogstaver og lysende skilte. Det vil med al sandsynligvis fange blikkene fra forbipasserende, der vil opdage dit firma - og måske også opdage, at du tilbyder lige præcis dét, de har gået og manglet.

Husk den online branding

I det ovenstående har du fået et par super tips til, hvordan du kan brande dit firma med gode gammeldags offline metoder. Det kan være utrolig værdifuldt. Imidlertid giver du dig selv de bedste chancer, hvis du kombinerer den offline branding med en online strategi. På den måde kommer du hele vejen rundt om din branding og kan skabe bred brand awareness.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.