Annoncørbetalt indhold

3 modetrends du kan finde i København i 2022

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Mode er flygtigt. I en kort periode er der en ny og spændende trend, men inden vi får set os om, så er det allerede videre til noget andet. Det kan være svært at følge med, og derfor er det vigtigt at holde tungen lige i munden. København er især kendt for at være fremme i skoene med nye spændende trends, så derfor får du 3 modetrends i København i 2022.

Simpelt, velsiddende og behageligt

Annonce

En af de trends der ofte bliver spottet på gaderne i København, er mere simple outfits. Det er tydeligt at der bliver lagt mere vægt på, at det er noget der skal føles godt at have på. Om det er efter pandemien at vi for alvor har fået øjnene op for hvor behageligt noget tøj er, er ikke til at sige. Men en ting er sikkert: flere vælger komfort frem for et unikt design.

Bambus Tøj er ikke gået ubemærket hen i København, da netop fokuserer på at det skal være simpelt, behageligt og fleksibelt. Fordelen ved denne type tøj er også, at du har mulighed for at style den som du selv ønsker.

Det er i forvejen et ganske simpelt, men stilfuldt design, så det giver anledning til at være kreativ og at kunne sætte sit eget præg på tøjet. Det gør det derfor unikt og anderledes, samtidig med at det føler den tendens vi har fået til, at der skal være mere fokus på velbehag.

Hvis du selv ønsker at gå på opdagelse og finde det mest behagelige bambus tøj, så kan du altid hoppe forbi Bambustøj.dk, da der er et stort udvalg og masser af valgmuligheder til fantastiske priser.

Velkommen tilbage til 90’erne

Du læste rigtigt! 90’erne ser ud til at være tilbage igen. Måske du kan huske, at det på et tidspunkt var på mode at have lavtaljede jeans på og en top der viser maven? Det har nemlig fundet sin vej tilbage til år 2022. Flere og flere dyrker nemlig den velkendte, nostalgiske 90’er stil.

Selvom det måske ikke er en stil der er for alle, så er det alligevel noget der giver et smil på læben, fordi det giver gode minder. Derudover er det en modig og ganske flatterende trend, som muligvis er grunden til, at det er tilbage på hylderne igen.

Vi har igennem de sidste par år kunne se flere og flere tilbagevendende 90’er stilarter, blandt andet med store hårelastikker og crop tops. Det er dog kun starten.

Nu er tiden altså kommet til helt at vende tilbage til 90’erne, i hvert fald for en stund. Om det er en modetrend der varer ved, er ikke til at sige, men hvad vi ved er, at det er noget der oplever stor popularitet lige nu.

Farver, farver og flere farver

Det har i mange år været på tale, at danskerne var lidt for gode til at klæde sig i de samme kedelige, mørke farver. Men det har i hvert fald ændret sig nu. Måske går vi efter et mere simpelt design, men det stopper os bestemt ikke fra at gå med flere farver.

Det ser ud som om at flere og flere danskere føler sig ekstra modige og derved kaster sig ud i mere farverige valgmuligheder. Det er ikke længere de mørke farver er der populære, men nærmere blå, grøn, rød og gul.

Farverne giver mulighed for at udfolde sig på en anden kreativ måde, end hvad vi har været vant til at se før. Flere og flere matcher farverne på kryds og på tværs, og det giver nogle anderledes, men spændende resultater!

Som nævnt tidligere, så er mange modetrends lige så hurtigt væk som de var til stede. Det er derfor ikke til at vide, hvilke der er kommet for at blive. Men hvis du godt kan lide at følge med i de forskellige trends der nu kommer, så kan du give nogle af de ovenstående bud en chance.

Det er i hvert fald noget, som store dele af Københavns befolkning lader sig inspirere af i øjeblikket, så tøv ikke med at springe ud i det selv og se hvad du synes. Hvem ved – du kunne ende med at blive positivt overrasket!

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.