Annoncørbetalt indhold

Mærk friheden ved et abonnement uden binding

PR-Foto Credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Teknologien bevæger sig hele tiden fremad. For nogle er det sørgmodigt og for andre er det en befrielse. Tænk bare hvordan verden ville se ud i dag hvis vi stadigvæk brugte brevduer! Der er sket mange ændringer bare de seneste 10 år og dette har også været aktuelt i telebranchen. Branchen har opgraderet deres mobilabonnementer markant og det har ført prisændringer med sig:

·        SMS priserne er gået fra at koste 1 krone til at være gratis

Annonce

·        Det samme er sket med taletid, der er gået fra at koste 1 krone i minuttet til at være ganske gratis i de fleste abonnementer

·        Data er blevet en fast del af abonnementspakker


Heldigvis har ændringerne kun været til fordel for alle os mobilbrugere. Det er blevet langt billigere at tale i telefon, skriver til hinanden og gå på internettet via mobilen. Det er et resultat af

at der blevet langt færre teleudbydere at vælge mellem, det er et resultat af at de store teleselskaber køber de mindre selskaber op. Det gør for os, forbrugerne, beslutningen nemmere når der ikke er så mange at vælge mellem. Det betyder også at de store selskaber kan presse priserne op på mobil. Det er selvfølgelig et problem, når langt de fleste af os ønsker et godt men billigt mobilabonnement.


Farvel til bindingsperioder

For de af os der kan huske de tidlige år ved teleselskaberne, bandt du dig typisk for 6-12 måneder af gangen ved køb af et mobilabonnement. Det betød at du var afhængig af samme mobil og abonnementspakke, i de måneder du havde bundet dig til. Selvom der efterhånden er gået mange år siden de første abonnementspakker, er der stadig nogle teleselskaber der stadig binder deres kunder til abonnementer. Hvilket giver televirksomheden en god fortjeneste, men sjældent giver glade kunder.


For nogle betyder at dem der køber mobilabonnementer med en bindingsperioder, står ofte i en irriterende situation. De kan ikke opsige et abonnement, som de ikke længere ønsker. De skal derfor betale for en service, de faktisk slet ikke vil have. Nogle bliver endda nødt til at takke nej til bedre tilbud, simpelthen fordi de er bundet til et teleselskab. Det tror jeg de fleste af os, gerne vil undgå.


Duka mobilabonnementer

Ved at købe et abonnement fra Duka, får du alle de vigtigste fordele, som du kunne ønske dig ved et mobilabonnement. Duka er nemlig blevet kåret af sammenligningssiden samlino.dk som det billigste mobilabonnement med fri tale. Dukas mobilabonnementer er også anbefalet af siderne: mobilabonnement.dk og mobilabonnementpriser.dk. Det er ikke så mærkeligt at så mange sammenligningssider blåstempler Duka. Der er nemlig flere fordele ved at have et mobilabonnement igennem Duka, fx:

·        Bindingsfri mobilabonnement

·        Fri tale og SMS

·        Al din data i hele EU.

·        Ingen skjulte gebyrer

Med et mobilabonnement fra Duka kan du mærke friheden ved at have et mobilabonnement uden nogen bindinger.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhoold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.