Annoncørbetalt indhold

Omstil din virksomhed til en Corona-hverdag

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Lige som vi troede, at Coronavirus var på tilbagetog, og vi endnu engang kunne genoptage en normal hverdag, muterede den igen. Medarbejdere skulle sendes hjem, restauranter lukke tidligt og butikker holde alkoholen bag lås om aftenen. Og hvad kan vi så lære af det? Jo, vi kan lære, at vi nok desværre må holde forårets jubelråb lidt tilbageholdt og vænne os til, en hverdag dikteret af sygdom.


Annonce

Heldigvis har vi de to forgangne år lært meget om alternative måder at leve vores liv på. Og det gælder også virksomhederne. De virksomheder, der har været bedst beredte på endnu en nedlukning, er også dem der har lidt de klart blideste tab.


Forretning på afstand

Kunne man skrue tiden tilbage, ville det ikke være en dum idé at investere sine penge i aktier hos Zoom og Microsoft Teams. De to videochat-programmer tog verden med storm og endte med at være det sikkerhedsnet, der reddede mange virksomheder. Vi skulle alle lære at bruge det til skole, arbejde og lægekonsultationer. Alligevel er mange stadig utroligt klodsede i værtsrollen, når tingene går stærkt på videochatten – og det spiller ikke. Det virker uprofessionelt, når man fumler med teknikken. Derfor er det en fremragende idé at tage et onlinekursus i, hvordan man håndterer zoom som en chef. Det er kommet for at blive.


Det er også blevet et krav for flere medarbejdere, at de skal kunne gøre deres arbejde fra mobilen i stedet for at tage på kundebesøg. Det sætter nye krav til virksomhedens telefoni. Har du undersøgt om jeres abonnement er fulgt med de nye krav? Som i tilfældet med Zoom og Teams, skal vi nok desværre være forberedt på at tale meget i telefon i år 2022. Undersøg derfor om et nyt erhvervsabonnement mobil, passer din virksomhed og jeres behov bedre.


Pas på dine medarbejdere

Coronatræthed er et ord, der er blevet helt legitimt. Selvom de fleste mennesker forstår alvoren af den nuværende situation, er mange mennesker også ved at miste modet. Vi ser det på et stort frafald på universiteterne, og hos en jamrende stand af arbejdere. Det kan være hårdt for dine medarbejdere at blive sendt i eksil til deres egen stue eller køkken, så vær derfor opmærksomme på deres velbefindende. Spørg dem, hvordan de har det, og åbn dialogen for, hvordan I måske kan løse nogle af problemerne sammen. Prøv at overveje, hvordan I kan lave sociale arrangementer i virksomheden– på behørig afstand, naturligvis.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.