Annoncørbetalt indhold

Sådan bruger du SEO til din lokale butik

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Har du en lokal butik? Ønsker du at øge din omsætning? Søgemaskineoptimering er en af de bedste måder at gøre det på. Det er gratis, og der er mange ting, du kan gøre for at forbedre din synlighed på internettet. I denne artikel vil vi gennemgå hvordan små virksomheder kan bruge SEO, for at hjælpe dem med at få mere eksponering på Google og generere mere omsætning.

Hvad er SEO?

Annonce

Søgemaskineoptimering (SEO) er processen med at forbedre din hjemmesides placering i søgemaskiner som Google, Bing, Yahoo! osv. Du kan have en succesfuld fysisk butik, men hvis ingen kan finde dig online, er det ligegyldigt, hvor god din forretning er offline, for du får ingen kunder via internettet. Optimer dit websted med nøgleord.

Sådan bruger du SEO

Der er mange måder at bruge SEO til din lokale butik på for at gøre den mere synlig på internettet. Her er en liste over de bedste strategier, som du kan anvende:


  • Brug nøgleord fra dit firmanavn og din tagline, når du skriver indhold til dit websted 
  • Opret en online anmeldelsesside, der indeholder historier fra tilfredse kunder og besvarer alle spørgsmål, som folk måtte have om dine produkter eller tjenester, herunder oplysninger om priser. Dette vil hjælpe med at overbevise folk, der kigger på anmeldelser, før de køber noget online 
  • Opbyg backlinks ved at få andre websteder til at linke tilbage til dit websted ved hjælp af forskellige metoder som gæstebloggere, artikelmarkedsføring, deling på sociale medier (f.eks. med Facebook), videomarkedsføring osv.


Sørg for at inkludere relevant indhold med de rigtigt nøgleord på alle siderne på dit websted for at sikre, at Google kan indeksere dem korrekt og rangere dem for de ønskede søgeord. Det betyder, at beskrivelser om, hvad der er tilgængeligt i din butik, og hvor meget de koster, skal findes sammen med anden tekst, der kan bruges til at placere dig på bestemte søgeord


SEO på lokalitet

Hvis din butik ligger et bestemt sted, skal du sørge for, at byen er med på alle sider på dit websted. På den måde vil Google vide, hvor den er placeret, og skubbe den højere op i søgeresultaterne, når folk søger efter lokale butikker i nærheden af dem. Hvis din butik ligger i København så benyt seo københavn + den ydelse du sælger, det kan være det søgeord du skal bruge. Det kan også være du ligger i en anden by, men dette var bare et eksempel. Vi håber du kunne bruge denne artikel til at komme videre med SEO.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.