Annoncørbetalt indhold

”Skjorter designet til at modstå tidens trends”

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Sådan taler BARONS om deres eget brand og koncept. Men hvad betyder det for ham, der dagligt trækker i en nystrøget skjorte og møder op på kontoret? Det skal vi se nærmere på. For det er netop dig, der kender til de lange arbejdsdage i skjorten, der er BARONS målgruppe.

Bæredygtigheden skal findes i kvaliteten

Annonce

Ifølge BARONS er en den bedste og mest bæredygtige skjorte den, som du slider op. Det stiller store krav til kvaliteten, til pasformen og til komforten – og den nød har det danske brand knækket til perfektion. Med én fast kollektion, hvori du finder modellerne The CEO, The Consultant, The Founder og The Lawyer, kan BARONS for alvor gå i detaljen og blive ved med at forbedre klassikeren: business-skjorten.

Detaljegraden er høj hos BARONS. Det er i alt fra valget af bomuld, som naturligvis er Oeko-Tex 100-certificeret, til de små forbedringer, der ligger i noget så enkelt som tråden, knapperne syes fast med.

Tanken med det smalle men velovervejede udvalg og kvaliteten af hver enkelt skjorte er, at du ikke behøver mere end få stykker i dit klædeskab – og dem du har, vil du med al sandsynlighed slide op. I stedet for at købe nyt hver gang moden skifter, så får du med BARONS alt, hvad du skal bruge.

Hvilken model er din favorit?

Selvom udvalget er smalt, så er der stor forskel på hver enkelt model. For en skjortekriger er det de små detaljer, der gør hele forskellen. Her lister vi nogle af de små forskelligheder op, der karakteriserer hver enkelt skjortemodel.

·        Collars. Er du til en klassisk cutaway-krave, en mere uformel button down-krave eller den mere moderne extreme cutaway? Det er din personlige smag og anledningen, der afgør hvilken krave der egner sig bedst.

·        Cuffs. Single cuff eller French cuff? Hvis du skal bære manchetknapper eller blot ønsker lidt ekstra fokus på de små detaljer, så skal du vælge French cuff.

·        Materiale. Valget af materiale siger meget om, hvordan skjorten bæres og ser ud på dig. Uanset om du vælger BARONS stof med tydelig twill-struktur eller det klassiske Oxfordstof, så får du høj kvalitet.

En klassiker, der aldrig går af mode

BARONS designer og producerer skjorter til erhvervslivets ”skjortekrigere”, der sætter pris på, at uniformen er komfortabel, præsentabel og nem at stryge, ikke mindst. Det er skjorter, som ikke dikterer stil og mode, men som derimod kan bruges på tværs af sæsoner og tendenser. For en BARONS-skjorte er en klassiker.

Hvis du vil se nærmere på udvalget og finde din næste business-skjorte, så kan du gå ind på BARONS.dk – her kan du også læse meget mere om konceptet.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.