Annoncørbetalt indhold

Slip udenom de forældede, unøjagtige data

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Det er pinligt for virksomheder at agere på forkerte data, både fordi det er en useriøs samt uproffesionel tilgang. Hvis der er noget man gerne vil undgå som virksomhed, så er det at blive karakteriseret med de egenskaber.


Annonce

En måde at komme udenom disse, er helt simpelt at have valide data som er opdateret og relevante. Der findes flere forskellige måder at få fat i disse data:

-       Du kan via en manuel, ressourcetung metode hvori du foretager interviews eller undersøgelser af de interessenter du gerne vil i kontakt med, indsamle din data. Denne metode kan være meget tidskrævende hvis du vil foretage disse selv, da du både skal kontakte interessenterne samt have brugbare svar af dem.

-       En anden metode består i, at du outsourcer denne opgave til en anden virksomhed, og sparer en masse tid. Det er også her, du kan få data du ikke selv ville have tænkt på ville være relevant, eller vide hvordan du kunne skaffe det.


Erhvervsdata

Mange virksomheder tror de kender deres kunder, men gør de reelt det? Big data lyver ikke, og det er derfor meget tydeligt når din virksomhed ikke har adgang til nøjagtige data. Det bevirker at I fremstår mindre grundige samt rodet, og dette kan specielt vise sig i jeres marketing.


En gennemarbejdet marketing strategi betyder at I sparer penge, fordi I målretter jeres budskaber til netop den målgruppe, I vil ramme. Det er lige præcis her adgangen til virksomhedsdata kan få en afgørende betydning for, hvilke resultater jeres marketing kan give. Adgang til en database der indeholder nøjagtige, grundige og Vækstskabende virksomhedsdata er alfa og omega for at I kan:

-       Differentiere jer fra jeres konkurrenter

-       Opnår bedre kendskab til den ønskede målgruppe

-       Optimere jeres kommunikation


Marketingafdelingen er mere interesseret i den bløde data, såsom demografi og interne strukturer osv. Hos økonomiafdelingen er de ofte mere interesseret i hårde data såsom tal og statistikker.

 

360 erhvervsdata

Med data fra Dun & Bradstreet får I ikke bare nøjajtige og opdateret 360 graders erhvervsdata, men I får også:

-       Magten til at tage kontrollen over dine data

-       Magten til at gøre dit CRM/MAP arbejde smartere

-       Magten til at automatisere kredit og risikobeslutninger


Dun & Bradstreet er en global virksomhed der i mange år har hjulpet store som små virksomheder. De hjælper virksomhederne med alt fra:

-       Compliance

-       Salg og marketing

-       Risk og credit

-       CRM og BI

-       Målgruppe og segmentering


Dun & Bradstreet kan hjælpe jer med indsigtsfulde data.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.