Annoncørbetalt indhold

Smykkevirksomhed i vækst - The Jewellery Room ekspanderer

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Den danske online smykkeplatform The Jewellery Room er på få år blevet en markant onlinespiller i Skandinavien og pilen peger nu mod Tyskland.


Annonce

The Jewellery Room er pioner i en traditionel og gammeldags branche. Ambitionen for den eftertragtede smykke-markedsplads er, at ændre måden folk køber smykker på ved, at skabe en luksus-destination med de allerbedste smykkedesignere fra hele verden.

Drømmen er, at skabe det ultimative sted, hvor kunder får opfyldt deres smykkedrømme, bliver rådgivet af eksperter og samtidig give dygtige smykkedesignere fra hele verden et vindue til verden.


De to stiftere og søstre, Pernille & Charlotte Møbjerg er ikke havnet tilfældigt i en verden af guld og diamanter. De har begge en baggrund i smykkebranchen, hvor de har arbejdet for kendte smykkebrands og allerede i 2015 fik de sat den danske smykkescene på landkortet, da de under den Danske modeuge lancerede et high-end event for smykkedesignere, som tiltrak journalister og indkøbere fra hele verden og med en officiel åbning af HKH Kronprinsesse Mary .

I 2019 da pandemien ramte, tog de to iværksættere en afgørende beslutning om at omlægge digitalisere deres forretning, og rykke fra event til online, hvilket blev starten på deres nye eventyr thejewelleryroom.com. Denne pivotering viste sig at være den helt rigtige beslutning og rette timing. Siden de skiftede fokus og digitaliserede forretningen har væksten taget fart og interessen fra udlandet stiger nu uge for uge. Det er især markeder som England og Tyskland som pt er med til at skabe væksten for jewellery room.


Vi er ekstremt glade for vores danske kunder, de har bragt os langt, men vores fremtidige vækst er international, så det er super motiverende, at et marked som Tyskland også vækster så markant”, fortæller medstifter Charlotte Møbjerg.


Se mere på The Jewellery Room.


Når man klikker ind hos Jewellery Room er det tydeligt, at man ikke er havnet hos en lokal dansk webshop. Her finder man både kendte og ukendte smykkedesignere fra hele verden og de fem-stjernede kundeanmeldelser fra tilfredse kunder i Tyskland, Hong Kong og Australien vidner om, at The Jewellery Room allerede er godt i gang med internationaliseringen.


De to kvinder ved godt, at det ikke bliver en let opgave at indtage Tyskland, men det hæmmer dem ikke i at tro på potentialet.


Vi har over det sidste halve år set en interessant vækst i antallet af ordrer fra Tyskland, hvorfor dette er blevet et af vores fokusmarkeder. Vi har brugt en masse tid på at studere Tyskland og tyske kunder, samt hvad der er essentielt i deres købsbeslutning, så vi føler os godt klædt på, fortæller Pernille Møbjerg, Medstifter


Med is i maven tror søstrene på at Tyskland vil være med til at tage Jewellery Room endnu et trin op ad skaleringstrappen og forventningen er, at The Jewellery Room krydser endnu en vækstmilepæl ved udgangen af 2022.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.