Annoncørbetalt indhold

Vil du lægges mærke til? - Skab synlighed for din virksomhed med reklameartikler

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Som virksomhed er det utrolig vigtigt at være synlig i bybilledet, hvor folk befinder sig. Derfor vil rigtig mange virksomheder gerne være til stede i indre København, da der er uendeligt mange mennesker, der kan lægge mærke til dem.


Annonce

Men hvordan gør man sig bedst synlig på en placering, hvor der i forvejen er et utal af virksomheder, der forsøger præcist det samme? Er en LED skærm med annonce den bedste mulighed? Et stort banner måske? Nej - svaret er merchandise med tryk.


Mange forskellige muligheder

Når man skal udvælge produkter til reklamemerchandise, er der et utal af muligheder. Skal det være kasketter, muleposer eller vandflasker med tryk? Det afhænger af rigtig mange faktorer, som du som virksomhedsejer eller kommunikationsansat skal tage stilling til.


Eksempelvis kan størrelse være en fordel at indtænke i dit valg. Jo større en artikel du vælger, jo større kan dit logo vises derpå. Det kunne eksempelvis være en mulepose, som folk kan tage med sig rundt i bybilledet.


Dog kan det også være smart at tænke over, hvilke produkter folk benytter hvornår. Eksempelvis kan en kasket være praktisk, fordi nogle bærer den hele dagen og dermed giver dig eksponering både, når de er nede og handle eller ude og spise.


Kend din målgruppe

Hvis din virksomheds produkter henvender sig til folk sidst i 40’erne, duer det naturligvis ikke, at du får produceret reklamemerchandise, som henvender sig til en målgruppe i 20’erne. Du skal kende til din målgruppe og deres behov, så du kan kreere reklameartikler, som henvender sig direkte til dem.


Dette kan eksempelvis betyde, at stickers eller badges til at sætte på computeren eller rygsækken måske ikke er løsningen for dig, da der ikke er ret mange voksne mennesker, der benytter sig af denne type merchandise. Her kunne en mulepose eventuelt være at foretrække, hvis din målgruppe ikke tilhører den yngre kategori.


Merchandise som folk vil bruge

Uanset hvor mange tanker og overvejelser du har lagt i at udvælge de allerbedste reklameartikler til dit behov og din målgruppe, nytter det ikke noget, hvis folk ikke gider at benytte sig af dem.


De to største grunde, til at mange undlader at benytte merchandise med reklametryk, er, at artiklerne enten er dårligt designet eller i ringe kvalitet. Disse to faktorer bør du derfor tænke ind i produktionen af dine reklameartikler. Vælg gode kvalitetsmaterialer og aliér dig med en grafisk designer, som kan sørge for, at dine reklameartikler ser flotte og indbydende ud.


De gode materialer vil også forlænge holdbarheden på dine reklameartikler og dermed også potentielt forlænge den tid, som de kan bidrage til din synlighed.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.