Gå til indhold
Annonce
Frederiksberg

Café-konge i opråb efter sit regnskab: København har fået et problem

En af Københavns mest kendte restauratører har været i branchen siden de glade 80'ere. Nu kommer han med et stort opråb om et problem, som mange københavnere nok har lagt mærke til de sidste par år.
Torben Olsen (til venstre), direktør i Sovino-koncernen ser særligt en udfordring på den københavnske madscene. Foto: Søren Bidstrup/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce