Gå til indhold
Annonce
København

Her gik Københavns Politi efter cyklisterne i mørket: Det skulle vise sig at være en god idé

Københavns Politi lagde vejen forbi et af deres hyppigst besøgte steder for at holde øje med cyklisterne. Det kastede bøder af sig for lidt over 12.000 kroner.
Cyklister ved Dybbølsbro fik besøg af politiet i lørdags. Det blev dyrt for 18 cyklister. Arkivfoto: Oscar Scott Carl/ Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce